Bouw je samen mee aan onze toekomst?

Alhako aluminiumindustrie is al bijna 40 jaar een vertrouwde

bouwpartner voor ontwerp, fabricage en montage van aluminium ramen, deuren, vliesgevels, zetwerk en panelen. 

Daarmee mogen wij bestaande en nieuwe bouwwerken voorzien van zeer fraaie ontwerpoplossingen.

 

Wij zijn een groeiende organisatie en een betrouwbare leverancier van aluminium componenten naar bouwpartners. Om dit te realiseren investeren wij in onze mensen, productiemiddelen, ICT en gebouwen. 

Waarden die we uitstralen zijn: hoge kwaliteit, flexibiliteit, klantgerichtheid en kennis. Het ‘team Alhako’ bestaat uit een 50-tal medewerk(st)ers.



Op dit moment zijn de volgende vacatures beschikbaar:

Engineer (fulltime)

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct verzorgen van het ontwerptraject met als resultaat (ontwerp)tekeningen met aanzichten en (aansluit)details, voor onze klanten. 

 

Je bent in deze functie nauw betrokken bij de klantorder en hebt veelvuldig overleg om alles goed te stroomlijnen. Je hebt daarbij contacten met klanten, leveranciers en uiteraard ook je collega’s (projectbegeleiding, sales). Alhako heeft als doel om de digitale aansluiting met onze relaties verder te integreren.

 

Meer concreet betekent dit; invulling geven aan het BIM (Building Information Modelling) model van de opdrachtgever voor wat betreft onze expertise. Van jou verwachten we dat je een trekkersrol neemt om de interne (digitale) processen te enten op deze doelstelling.

 

Voor deze verantwoordelijke job zijn we op zoek naar iemand met een HBO werk- en denkniveau, met een technische achtergrond. Als persoon ben je communicatief vaardig en georganiseerd. Als je al ervaring hebt met BIM dan zou

dat helemaal top zijn.

 

Hebben we een match en ga jij bij ons starten? Uiteraard zorgen wij dan voor een passend salaris en de bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 

Ben je geïnteresseerd? Mail een motivatiebrief met CV naar hrm@alhako.nl en wellicht spreken we elkaar binnenkort. Heb je op voorhand nog vragen, neem dan gerust contact met ons op via 0495-562600.

 


Administrateur (parttime 24 uur)

Voor onze groeiende organisatie zijn wij op zoek naar aanvulling binnen ons financiële team. Ben jij die persoon die de gehele crediteurenadministratie voor zijn/haar rekening kan nemen? Bij je werkzaamheden behoort het inboeken van binnenkomende facturen, het uitvoeren

van diverse controles en het betaalbaar stellen van facturen.

 

Door je bredere financiële/ boekhoudkundige achtergrond en ervaring kunnen we je ook inzetten voor andere werkzaamheden binnen onze afdeling. Zo ondersteun je met de maandafsluiting en genereer je stuurinformatie.

 

Op korte termijn gaan wij van start met een nieuw ERP-pakket. Daarbij zullen we echt nog wel de nodige uitdagingen tegen gaan komen. Graag laten we jou ook meedraaien in deze opstart en het verder implementeren van dit systeem binnen onze organisatie.

 

Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau en hebt al enige jaren ervaring met de genoemde werkzaamheden.

Als persoon ben je een accurate duizendpoot, die weet waar hij/zij het over heeft. Jouw kennis van zaken gaat vergezeld van goede communicatieve vaardigheden en een enorme teamspirit. Herken jij je in dit profiel dan nodigen wij je graag uit om te reageren op deze vacature en wie weet kom jij binnenkort ons team versterken om Alhako nog verder te laten groeien!

 

Het betreft een parttimefunctie voor 24 uur in de week. In het geval jij ook ervaring hebt met de diverse HRM-werkzaamheden en het leuk vindt om deze 2 rollen met elkaar te combineren, dan zou het een fulltime functie betreffen.

 

Hebben we een match en ga jij bij ons starten? Uiteraard zorgen wij dan voor een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.   

 

Ben je geïnteresseerd? Mail een motivatiebrief met CV naar kristel.jeurninck@alhako.nl en wellicht spreken we elkaar binnenkort. Heb je op voorhand nog vragen, neem dan contact met ons op via 0495-562600.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

 


Projectverantwoordelijke (fulltime)

In deze functie ben jij de spin in het web als het gaat over het soepel laten verlopen van onze projecten. Jij zorgt ervoor dat alles op het juiste moment, op de juiste plaats, bij de juiste mensen is. Je stelt projectplannen op, maakt planningen en je coördineert en bewaakt datgene wat is afgesproken (intern of met de klant). Het is jouw doel om met de klant projecten tijdig, volledig, veilig en op een kwalitatief goede manier op te leveren.

 

In deze functie ben je aanspreekpunt van de klant en communiceer je met diverse partijen over uiteenlopende zaken. Als spil tussen klant en organisatie draag je zorg dat de afspraken met de klant op een effectieve manier in de organisatie van Alhako worden gebracht. Als persoon ben je een kei in het houden van overzicht en het regelen en organiseren van datgene wat op dat moment nodig is. Je bent klantgericht, toont eigenaarschap en werkt op een gestructureerde en nauwkeurige

manier.

 

Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau. Bent sterk in organiseren, communicatief en pakt de verantwoordelijkheid om de klantwens te borgen in de interne organisatie. Je hebt leidinggevende/management ervaring nodig om de

interne processen ‘vlot te houden’. Je bent beslisvaardig en kordaat. Bouwkundige ervaring is niet noodzakelijk.

 

We zoeken een energiek persoon die door haar/zijn werkwijze onze organisatie helpt kwalitatief te groeien.

Hebben we een match en ga jij bij ons starten? Uiteraard zorgen wij dan voor een passend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. 

 

Ben je geïnteresseerd? Mail een motivatiebrief met CV naar hrm@alhako.nl en wellicht spreken we elkaar binnenkort. Heb je op voorhand nog vragen, neem dan gerust contact met ons op via 0495-562600.